Blogger Templates

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Powered By Blogger

Jumaat, 20 Ogos 2010

SAYA RINDU....!!!!!!!!!!!!!

Dah lme x menulis....sbb ape?
sbb sy malas barang kali.
sbb sy xde idea barang kali..
atau sbb internet connection doww barang kali...
hahaha....alasan lagi...:)
dgr tajuk "SAYA RINDU"agak saspen kan..
mesti cik nisah fikir sy rindu DIA kn...no ok cik nisah...
saya rindu family di kampung.....
rindu mak
rindu abah
rindu adik-adik
saat2 ni saya harap sy ader magik (banyk sgt tgk movie lar nih...hehehehe)
supaya sy blh ader di samping diorang skrg...
bersahur sama2....bukak puasa sama2...
sungguh saya rindu!!!!!

saya telefon mak setiap hari...
tanya mak msk ape...
bkn sbb sy lapar...
saja carik alasan nk dgr suara mak...
iskh...iskh...sy rindu!!!!!

DAN saya akan sentiasa rindu diorang....
Syg MAK...Syg ABAH...Syg ADIK2
DAN sy Syg SEMUa...:)

1 ulasan: